Niejednokrotnie bardziej niż efekty interesuje nas czy dane narzędzie na pewno jest nam potrzebne

Niejednokrotnie jesteśmy nieufni wobec pewnych rozwiązań. Przede wszystkim dlatego, że poza efektami, interesuje nas to, czy aby na pewno narzędzie danego typu jest nam niezbędne.

(więcej…)

Potrzeba źródłem dochodu. Nie ma możliwości aby nie znając potrzeb klienta sprawić, że uzyska się dzięki niemu zysk

Potrzeba źródłem dochodu – niestety ale taka jest prawda. I co najważniejsze, warto żebyśmy ją przyswoili. Nie ma możliwości żeby nie znając potrzeb klienta sprawić, że uzyska się z niego zysk. Jeśli chcemy przychodu, musimy sprawić by klient czuł się usatysfakcjonowany.

(więcej…)

Jednym z problemów wdrażania systemów i nowych udogodnień są koszty tego typu zmian

 Jest jeden wielki problem z wdrażaniem systemów i nowych udogodnień są koszty tego typu zmian. Zmian, na które budżet nie jest gotowy. Niestety kosztów nie da się uniknąć, ale można zainwestować pieniądze tak, by wydać jak najmniej, a jednocześnie uzyskać maksimum korzyści, które daje Marketing Automation.

(więcej…)

Komunikacja. Jak robić to najlepiej?

Komunikacja. Sprawa delikatna, trudna i nieraz budząca wiele kontrowersji. Kontrowersji, których można by przecież uniknąć. Ale niestety będąc specjalistą od marketingu nie unikniemy żadnego rodzaju komunikacji. Z klientem trzeba mieć kontakt. I to kontakt, który nie skończy się na e-mail Marketingu. To zaledwie wierzchołek góry, zwanej przepaściami komunikacyjnymi. Mimo, że brzmi to przerażająco, wcale takie być nie musi.

(więcej…)

Możemy mieć świetny, nietypowy pomysł na e-mail marketing. Samo to nie zagwarantuje nam jednak sukcesu.

Martwe dusze to czasem nasza największa zmora. Nie ma bowiem co zrobić z nimi. Możemy mieć przecież świetny, nietypowy pomysł na e-mail Marketing. Możemy przecież mieć super ciekawe myśli odnośnie tego, jak ów marketing rozgrywać. Szkoda tylko, że gdy się straci klienta, to ma się ogromny problem. Zero reakcji na wiadomości to nie jest dobra wróżba dla dalszych kontaktów. Niestety. Ale nie jest tak, że gdy straci się klienta, to nie możemy go odzyskać.

(więcej…)

Nieraz otwieramy szeroko oczy ze zdziwienia, gdy okazuje się, że przychodzą na nasze adresy reklamy właśnie tych rzeczy, które przeglądaliśmy.

            Narzędzie jakim jest RTB znamy aż za dobrze. Nieraz otwieramy szeroko oczy ze zdziwienia, gdy okazuje się, że przychodzą na nasze adresy reklamy właśnie tych rzeczy, które przeglądaliśmy. Internet zdaje się czytać nam w myślach, a e-mail marketing staje się odpowiedzią na nasze najskrytsze potrzeby. Brzmi to całkiem nieźle, jednak z pozycji marketera pozostaje jeszcze jedna rzecz do dodania, do uzupełnienia.

(więcej…)

← Starsze