Lista pojęć kluczowych dla dziedziny tak rozległej, a jednocześnie tak pasjonującej jaką jest marketing wydaje się być nieskończenie długa.

            Lista pojęć kluczowych dla dziedziny tak rozległej, a jednocześnie tak pasjonującej jaką jest marketing wydaje się być nieskończenie długa. Wszystko co wiemy na temat tego jak marketing funkcjonuje próbujemy ubrać w proste słowa. Jednak okazuje się, że gdy chodzi o e- Mail Marketing czy systemy Marketing Automation mamy ogromny problem ze zdefiniowaniem najprostszych pojęć.

(więcej…)

Nie ma co dywagować – badania w prosty sposób jak pracują działy marketingu.

            Nie ma co dywagować – badania są jasne i pokazują w prosty sposób jak zachowują się  działy marketingu. I choć to może nie wydawać się niczym odkrywczym, to warto spojrzeć na tę sprawę jako podkreślenie wagi – warto wiedzieć o tym, że większość budżetu zostanie wydana na  e – mail Marketing.

(więcej…)

Zaawansowane kampanie wymagają zaawansowanych narzędzi. Narzędzi takich, które z pewnością oferuje system Marketing Automation

            Zaawansowane kampanie wymagają zaawansowanych narzędzi. Narzędzi takich, które z pewnością oferuje system Marketing Automation. Z całą pewnością można stwierdzić, że e – Mail Marketing i inne narzędzia tego typu to narzędzia warte uwagi. Jednak nie zapominajmy o tym, że gdy używa się już podstaw, to czas na nieco bardziej zaawansowane działania.

(więcej…)

Uproszczenia są bezwątpienia dobre. Nie ma się co oszukiwać – lubimy gdy ktoś lub coś znacznie ułatwia naszą współpracę

            Uproszczenia są bezwątpienia dobre. Nie ma się co oszukiwać, że nie lubimy gdy ktoś lubo coś wykonuje naszą pracę, lub chociaż ją po prostu ułatwia. Wszytko to  brzmi pięknie, jednak nie jest wcale tak powszechnie używane. A niesłusznie.

(więcej…)

Analizuj i raportuj. Sprawdzaj, badaj a jeśli trzeba – ulepszaj. Stare przysłowie nie kłamie – człowiek uczy się najlepiej na własnych błędach

            Analizuj i raportuj. Sprawdzaj, badaj a jeśli trzeba – ulepszaj. Stare przysłowie nie kłamie – człowiek uczy się na błędach i to na swoich najlepiej. Bo jeśli nie umie się na nich uczyć to jest z nim źle. Źle jest jeśli nie potrafi poprawiać tego, co w jego działaniach nie było dobrym, to bez sensu jest podejmowanie kolejnych.

(więcej…)

Komunikacja nieraz budzi wiele trudności i kontrowersji. Jak można ich uniknąć?

            Komunikacja. Sprawa delikatna, trudna i nieraz budząca wiele kontrowersji. Kontrowersji, których można by przecież uniknąć. Ale niestety będąc specjalistą od marketingu nie unikniemy żadnego rodzaju komunikacji. Z klientem trzeba mieć kontakt. I to kontakt, który nie skończy się na e-mail Marketingu. To zaledwie wierzchołek góry, zwanej przepaściami komunikacyjnymi. Mimo, że brzmi to przerażająco, wcale takie być nie musi.

(więcej…)

← Starsze Nowsze →