Narzędzie RTB – jak to się dzieje, że na nasze adresy przychodzą reklamy właśnie tych rzeczy, które przeglądaliśmy?

            Narzędzie jakim jest RTB znamy aż za dobrze. Nieraz otwieramy szeroko oczy ze zdziwienia, gdy okazuje się, że przychodzą na nasze adresy reklamy właśnie tych rzeczy, które przeglądaliśmy. Internet zdaje się czytać nam w myślach, a e-mail marketing staje się odpowiedzią na nasze najskrytsze potrzeby. Brzmi to całkiem nieźle, jednak z pozycji marketera pozostaje jeszcze jedna rzecz do dodania, do uzupełnienia.

(więcej…)

Lista zadań marketera jest długa i żmudna, w dodatku nierzadko musi on działać na oślep. Czy można to zmienić?

            Zrozumienie klienta, trafienie do niego, osiągnięcie jak najlepszych wyników. Lista zadań marketera jest długa i żmudna. Co więcej – marketer czasem działa nieco na oślep. Nie umniejszając kompetencjom pracowników działu marketingu tak naprawdę nieraz są oni skazani jedynie na siebie. Ale czy aby na pewno?

(więcej…)

Jest rok 1989. E. St. Elmo Lewis opracowuje model, który prezentuje jak przebiega podróż klienta dążącego do dokonania zakupu

            Jest rok 1989 a  E. St. Elmo Lewis opracowuje model, który to prezentować ma jak przebiega podróż klienta, który dąży do dokonania zakupu. Model, który pokazywał  dorge nieco na skróty. Bo chyba inaczej nie da się opisać modeli takich jak ścieżka zakupowa i lejek sprzedażowy.

(więcej…)

Systemy marketing automation coraz popularniejsze. Dlaczego? Po prostu nie mają sobie równych.

            Marketing Automation to systemy coraz popularniejsze. Czy to chodzi o e-mail Marketing, czy o pozostałe ich zastosowania okazuje się, że nie mają sobie równych. Nie tylko są niezastąpione, ale właściwie w pewnym momencie zaczynamy się interesować, jak było możliwym dotychczas funkcjonowanie bez ich użycia.

(więcej…)

Statyczna strona, taka sama od tygodni, miesięcy a może i lat. Niestety, obecnie nie ma miejsca na statykę.

            Znacie to na pewno – statyczna strona, taka sama od tygodni, miesięcy a może i lat. Niestety ale obecnie nie ma miejsca na statykę. Dynamiczna treść to podstawa budowy dobrej relacji z klientem.

(więcej…)

Czy obecnie jesteśmy w stanie wyobrazić sobie funkcjonowanie bez technologii?

            Technologie to coś co wkroczyło w nasze życie i mocno się w nim zakorzeniło. Obecnie nie jesteśmy sobie w stanie wyobrazić funkcjonowania bez technologii i nie ma w tym nic dziwnego. To one ułatwiają życie i umożliwiają osiągnięcia o jakich się wcześniej nie marzyło.

(więcej…)

← Starsze Nowsze →