Jak osiągnąć sukces w zarządzaniu kontaktami – 5 porad

Skuteczna kampania marketingowa ma na celu pozyskanie jak największej liczby nowych klientów. Jednak samo ich zdobycie jest dopiero początkiem całego procesu. Drugą częścią powinno być efektywne zarządzanie kontaktami, aż do momentu sfinalizowania transakcji. W tym celu niezbędne jest wykorzystanie możliwości jakie daje marketing automation. (więcej…)

5 pomysłów na utrzymanie raz pozyskanego klienta

Przy zdobywaniu nowych klientów, często zapomina się o tych już pozyskanych. Coraz częstszym błędem marketerów jest brak odpowiedniej dbałości o relacje z klientami. Za pomocą e-mail marketingu, oraz przy wykorzystaniu systemu marketing automation oferowanego przez SALESmanago, można w łatwy sposób budować trwałe i dobre relacje z klientami. W poniższych radach skupimy się tylko i wyłącznie na działaniach realizowanych za pomocą e- mail marketingu. (więcej…)

Dla kogo przeznaczone są systemy Marketing Automation

Historia Marketing Automation zaczyna się od  skomplikowanych i kosztownych rozwiązań wdrażanych w największych amerykańskich firmach. Dzisiaj kiedy od wprowadzenia pierwszych tego typu rozwiązań upłynęło ponad 14 lat sytuacje się diametralnie zmieniła. Dzisiaj, aż 80% firm wykorzystujących Marketing Automation w Polsce to małe i średnie przedsiębiorstwa. (więcej…)

6 porad jak poprawić wyniki sprzedażowe z Marketing Automation

Świadome i samodzielne zakupy określają dzisiaj prawie każdego konsumenta. Większość unika bezpośredniego kontaktu z działem sprzedaży przez około 70% procesu zakupowego. Marketing Automation pozwala dotrzeć do konsumentów na tym początkowym etapie. System Marketing Automation to narzędzie, i jak każde musi być odpowiednio wykorzystywane. Dlatego warto pomyśleć czy używamy go w taki sposób, w jaki powinien być użyty lub jak powinniśmy wykorzystać jego możliwości. Dzisiaj skupimy się na tym jak sprzedawać wykorzystując Marketing Automation. Poniżej podam kilka zasad co zrobić żeby doprowadzić do sprzedaży. (więcej…)

Consumer Decision Journey, czyli jak Zakupowa Podróż Klienta zmienia podejście do procesu sprzedażowego.

Największą sztuką w marketingu jest dotarcie do klienta w momencie, w którym mamy największy wpływ na podejmowaną przez niego decyzję. Od lat marketerzy poszukują właśnie tych momentów, w których najłatwiej wpłynąć na konsumentów. Pojęcia takie jak lejek zakupowy lub ścieżka konwersji, które pomagały opisać i zrozumieć ten proces obecnie nie wytrzymują zderzenia z rzeczywistością. Tutaj pojawia się koncepcja zakupowej podróży konsumenta, która pozwala faktycznie dopasować działania marketingowe do potrzeb konsumentów. (więcej…)

Wdrożenie Marketing Automation a wielkość dochodu

Rynek technologii wspierających działania marketingowe zaczynają dominować systemy klasy Marketing Automation. Według najnowszych danych od Pardot.com, aż 76% największych międzynarodowych firm oferujących oprogramowanie w modelu SaaS korzysta z Marketing Automation i  co ważniejsze liczba wszystkich firm korzystających z tej klasy systemów wzrośnie o kolejne 50% do 2015 roku. Dzieje się tak głównie dzięki ROI osiąganym z wdrożenia systemu Marketing Automation. (więcej…)

← Starsze Nowsze →