Zaawansowane kampanie wymagają zaawansowanych narzędzi. Narzędzi takich, które z pewnością oferuje system Marketing Automation. Z całą pewnością można stwierdzić, że e – Mail Marketing i inne narzędzia tego typu to narzędzia warte uwagi. Jednak nie zapominajmy o tym, że gdy używa się już podstaw, to czas na nieco bardziej zaawansowane działania.

            Bo jeśli chcemy świetnych efektów nie możemy zatrzymać się na poziomie prostych działań i podstawowych aktywności. To nie poziom dla nas. Poziomem dla nas jest ten poziom, w którym osiąga się najwyższe wyniki. Jakimi narzędziami?

Wsparcie Call Center

            Czasem Call Center aż błaga o wsparcie. Nieraz okazuje się, że bez niego nie będzie mogło działać tak efektywnie, jak mogłoby w wypadku udzielenia wsparcia. Warto zatem wiedzieć na czym ono polega. Przede wszystkim na przypominaniu o konieczności kontaktu z klientem, konieczności podjęcia kolejnych połączeń. Nie zapominajmy jednak o tym, że równie ważnym jest podjęcie odpowiednich tematów rozmowy i dopasowanie ich do klienta. A tym również zajmuje się system.

Sprzedaż kontrolowana

            Ciekawym narzędziem jest również to, które pozwala na segregowanie profili klientów-  Revenue Performance Marketing to udogodnienie, które przypasowuje ich do odpowiednich grup. W zależności od tego czy ich wydatki w ostatnim okresie zmalały czy wzrosły, przypisani zostają do konkretnych grup, które tworzone są na podstawie danuych transakcyjnych.

Marketing predyktywny

            Marketing predyktywny to kolejne narzędzie warte uwagi. Jego działanie polega na tym, że analizuje procesy sprzedażowe – a potem dopasowuje do nich marketing. Inny na złe czasy, inny na te, kiedy sprzedaż idzie dobrze.

Real Time Tracking

            To możliwość, która poszerza cały asortyment Marketing Automation. Dzięki niej można się dowiedzieć nie tylko co w czasie realnym robie klient, który się zalogował, ale też ten, którego system stworzy profil anonimowy.

            Każde z tych narzędzi to świetne uzupełnienie i poszerzenie narzędzi podstawowych, takich jak e- Mail Marketing. Poszerzenie, które przynosi efekty.